ny klippt

Mamma körde mig och mimmi i morse till skolan, hade bakning på morgonen, vi bakade rulltårta :) den blev lite konstig men den var god ;) kommer inte riktigt ihår vad vi hade sen, menmen behöver ju inte berätta det! efter skolan kom mamma och hämtade mig, in till helsingborg och sen till sjuckhuset, gick först in på mammas avdelning och senare upp till infektions motagningen. mamma hade fixat så att jag skulle få en spruta :/ (livmoderhalscanser) så kom  två månader ska jag ta en till :/ men den kändes inte så mucket. när jag hade fått sprutan åkte vi vidare till frisören så jag fick klippa av mitt hår xD blev nöjd men det känns så himla kort.



   Ignorera mig!! xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0