torsdagens ridning-Stella var en prinessesa

var hos stella igår efter skolan.  När jag kom dit hade sammie inte kommit än. så jag hjälpte Carina med att mocka hagen lite ;) (så ducktiga vi är)  ringde till sammie och skulle se om hon skulle komma. hon kom sen efter en halv timme. tog in hästarna och började borsta  (Stella har typ fått mugg under magen eller vad det nu kan vara) red senare iväg till paddocken. (i den paddocken jag trillade av i)  fråga Sammie lite mer om vad som hände när jag trillade av så berättade hon att jag hade trillat av på sidan och senare rullat på sidan (på marken) och landade sendan på mage med huvudet rakt ner i marken. hon berättade också att när jag hade vaknat satte jag mig upp på marken knäppte upp jackan och västen senare hoppade jag upp på en stubbe som finns runt hela ridbanan, och inget av det kommer jag ihår :/  
ja tillbacka till när vi red ;) stella var helt underbar en riktig prinssesa :D jag och sammie red ett cadrilli program som vi hittade på själva, hehe det var riktigt kul, red det först i skritt och senare i trav och dom sista gångerna la vi till lite galopp, ducktiga små ponnisar :') sen ¨på vägen hem blev dom ju lite galna för det var ju på hem vägen. men dom kunde lugna sig snabbt :')




 
man kanske inte fattar bilden men det var så vi red


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0