busehäst

va hos Magic idag.
asså så tjock och hårig han har blevit :O

gick jätte bra att ta han i hagen men sen när jag skulle hoppa upp på honom fick han för sig att han skulle stegra innan jag kom up :P  red bort till Cobban (mimmis sköt häst) red ute på åkern med mimmi och jonna red där typ bara tio minuter sen gick vi in i stallet och nästan dikäckt när vi kom in så började regna och Hagla jätte mycket. satt in Magic i en av deras boxar och såklart så bajsade han löst :/ sen när det hade slutat regna så gick vi ut och last tränade Magic ;) så duktig han va :D i början var det lite läskigt men sen så gick han raka vägen in och stannade där hela tiden. kunde stänga bak bomen och allt annat. :) jag trodde faktist inte att han var så duktig :D red hem sen när vi lastat klart, och ja när jag skulle hoppa up på  han skulle han ju stegra rätt så högt bus ponni xD hade tänkt att ta med Magic till viarp på lördag men det var Stcc då så det gick inte :/

hejsvejs // Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0