dålig uppdatering...!

hejsvejs. har varit hemma nu i några timmer efter en "lång" resa från göteborg, åkte upp där i går morse med mamma, min faster och min kusin :) chekade in på vårt hotell och gick in i rummet.... vi fick rummet uppe på våning 10... och när vi kom in i rummet fick man en riktig schock.... det var fönster från golv till tag på ena väggen.... och jag har ju alldrig sovit på hotell innan så kommer jag till detta första gången :D:D helt underbart, en  super fin utsikt, men dom första minuterna fick man ont i huvudet och blev yr xD haha.... när vi hade gjort oss iordning gick vi till universeum. gick runder där i typ 3 timmar sen gick vi tillbaka till hotellet och sen bort till scandinavium, och tittade på melodifestivalen.tog även lite bilder på artisterna. så coolt det var. Asså en riktig upplevelse. vi sa det, "detta måste vi ju göra om" haha xD

idag på vägen hem körde vi in om ullared :D,
 köpte en lädergrimma till magic,
 transport skydd till magic,
en tröja,
 ett linne,
 en soptunna,
och lite små saker xD

Kram till er, Amanda <3




På hotellet


sängarna


Robin



inne i arenan


melodi nr 1. "Brolle - 7 days and 7 nights"



melodi nr 2. "Loreen- my heart is refusing me"


melodi nr 3. "babsan- ge mig en spanjor"


melodi nr 4. "elisabeth - vaken i en dröm"


melodi nr 5. " sanna nilsen- i´m in love"


melodi nr 6. " the moniker- oh my god"

melodi nr 7. "anniela- elektrisk"


melodi nr 8. "christian walz- like suicide"


greenroom


hemliga artisten- krister sjögren




vad jag köpte i ullared








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0