hästar jag tävlat





tävlade Magic för några veckor sedan. det var bara clear round och det var
magics första tävling så det blev bara 20 och 40 cm :P


tävlade stella hela tiden när hon stog på vkrk. det minsta var nog 60, och det högsta 80. men jag kommer
inte riktigt ihåg för det var rätt så längesedan. och jag har inte riktigt kunnat tävla stella nu
efter som hon inte kommer in i transporten.


tävlade Tess i sommras för första gången på viarp (vkrk) i 40 cm. (pay and jump)


pluto tävlade jag en gång och det var nog sista gången... jag hoppade 80 cm
och det var någon blandning clear round och "riktig tävling"  det var några
som fick etta rosetterna och jag var en av dom...


Devil min gammla favorit ponny. jag fick tävla honnom en eller två gånger .
första gången var i hoppning 70cm tror jag att det var. och han är ju
en riktig tävlings ponny och vi vann hela klassen :D


santons tävlade jag en gång och tänker alldrig mera göra det.... jag ville igentligen inte
ha honom för jag ville ha vaskado i 1m men så blev det santos istället.... och jag som alldrig
har hoppat honom. så fick jag tävla 1 m med honom och han stannade typ hela tiden


Amadeus hann inte tävla honom så mycket men när jag tävlade honom blev
jag felfri :)<3


ASron var den första ponnyn jag tävlade på viarp. (och det var min 3:e
gång jag tävlade) och vi kom 1:a två gånger. LD eller LC var det.

Lilla gubben tävlade jag bara clear round med. kom alldrig runt
banan felfri.  men det högsta jag tävlade med honom var 60cm

kasper. en super fin Dressyr ponny men inte så jätte bra hopp ponny
(inte när jag tävlade honom ialla fall) men han vägrade ut oss hela tiden


Vaskado var den häst jag tävlade mäst, det lägsta jag tävlade med honom var 80
och det högsta var 1m och det var så synd tror att det var LC.
jag kom vidare till omhoppningen och så blev det ett litet pet på ett hinder han tog typ
ett extra steg så han rev men om han bara skulle ha lyft benen någon cm till
så hadde vi vunnit allt. vi hade bästa tiden av alla på tävlingen. men som jag
sa riktigt synd.


pontus tävlade jag lite då och då. tror att det var mini LD - LD eller LC


pascale kommer jag inte riktigt ihåg vilka klasser men tror att det var LD


guiness var den första ponnyn jag tävlade på kvrk
(kvistofta ridskola) i 60 cm tror jag. och vi blev felfria som man ser på bilden.


Enya tävlade jag 1 gång i 40 två gånger. och en av gångerna kom
jag 4:a, jag vet inte rikitgt vad för tävling det var men vi var bara 4 st
som tävlade


Calino tävlade jag någora gånger i LD - LC


det var första gå+ngen jag red Big boy och så tävlade jag i 60 cm på ARK
(ausås ridklubb) och vi fick rosett med oss hem


Fabian har jag bara tävlat en gång i 70cm tror jag. och han är ju unghäst så på
sista hindret skulle han springa till sina kompisar.


kairon tävlade jag typ en eller två gånger
jag kommer inte alls ihåg det. men bara att det var 90
och att han vägrade ut oss

River var den andra ponnyn jag tävlade på KvRK (kvistofas ridklubb)
och han sprang förbi ett hinder tror att det var 50cm


Kommentarer
Postat av: Denice

Guiness <3<3<3 :'D

2011-02-24 @ 12:18:36
URL: http://ponnysmurfarna.blogg.se/
Postat av: Madeleine Johansson

HAHAHHAHAH det är ju jag som står & fottar på bilden med fabian XD

2011-02-25 @ 16:36:50
URL: http://showjumpers.blogg.se/
Postat av: Amanda Pettersson! <3

Oj vad många olika hästar du har tävlat :P

2011-03-09 @ 20:28:23
URL: http://silverhurley.blogg.se/
Postat av: Hanna :)<33

så sööta du och aron va :') <33

2011-05-18 @ 15:24:18
Postat av: rebecka

as fina bilder och vad många du har tävlat själv har man bara tävlat två stycken :p kika in på min blogg vet ja(;

2011-08-19 @ 19:45:34
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se
Postat av: ina

gullig blogg :)

2011-10-09 @ 13:51:19
URL: http://hoarsely.blogg.se/
Postat av: rebecka

as fin blogg



lämna gärna en fråga:



http://finlillbecca.bloggplatsen.se/2011/10/30/6553304-fragestund/#kommentarer

2011-10-31 @ 15:27:33
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0