sofias änglar

hejsvejs :D
sitter  här vid datan och surfar lite... mamma säger att jag ska fixa tvätten med henne men hon får vänta lite. Har nästan precis fixat min  läxa. det var inte så avårt men lite var det väll xD (franska). innan idag när jag kom hem från skolan åkete jag och min lillebror med mamma till maxi och handlade lite. vi köpte  nya gummistövlar till mig :D (tretorn) haha dom är svarta och rosa inuti. fick även en jätte fin tröja :D sen när vi kom hem stog pappa i dörren och filmade med våran nya kamera :D när min lille bror kom in blev han först rädd när han  såg pappa xD haha.

ska snart se på sofias änglar. den serien är super bra. det handlar om olika personen varge gång och sifia och henne  team ska hjälpa folk som har det lite svårt, i förra avsnittet började jag nästan böla för det var så sorligt :/ det är de som är negativt med den för jag hatar att böla xP
men innan jag ser på programet ska jag först hjälpa mamma lite med att vika tvätt ;)

kram till er alla :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0