är tillbaka

hej igen, det var ju ett tag sedan nu. som ni vet har jag ju varit inne på http://prinsessorna.devote.se men har tröttnat lite nu och vill nästan  ha en "egen" blogg igen xD haha... men jag kan inte riktigt bestämma mig.... men om jag går tillbaka hit och om lina och Alma fortfarande håller på med våran blogg så måste ni kolla på deras. <3

just nu sitter jag här vid datan och bara slappar. ställde klockan på halv nio idag efter som att jag skulle iväg till väla banan ihelsingborg och ta förar licens där (folkrace) :D<3 det var ju enkelt, dom gick igenom vad vi skulle kunna och viktiga saker. dom visade oss även en film på en kille som körde för typ 2-2 ½år sedan, han var med om en olycka. det var såhär att han skulle besiktia sin bil på tävlingen och så kom han med en gokart overall och det markte ju dom. så han var ju tvungen att byta och det var ju en sån jäkla tur att han gjorde det! jag kommer inte ihåg om det var att han fick låna en annan men han hade på sig en som hade 3 lager (jätte bra, flamsäker) och hans bil började brinna, han körde i grusen och fick lite sladd, sen ut på asfalten igen. och han markte ju att det brann så han knäpte upp sig och skulle ut så fort som möjligt, ban personalen kom och försökte öppa förar dörren men där hade han fått en smäll så dom inte kunde öppna men han kom ut genom andra dörren som tur. och sen krachade bilen in i räcket. uch det var hemsk att se nästan. dom som höll i kursen sa att det var de värsta dom har sätt och dom har ju endån kört jätte länge men alldrig sett eller varit med om något sånt

fick även köra runt banan idag... det avr meningewn att vi skulle ha en filkrace bil som vi skulle köra men dom var fast frusna och kunde inte starta så vi fick ta våran egna bilar.... men det sa jag ju inte nä till xD

efter kursen körde jag och pappa till bent och skulle hemta min nya folkrace bil men så var han inte hemma så vi ska nog hämta den i morgon istället :D:D<3

kram till er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0